Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Το τελευταίο ;;;;


Πως αγαπώ τα πλεκτά στεφάνια το έχετε καταλάβει φαντάζομαι. Κάθε φορά που πλέκω ένα καινούριο σκέφτομαι πως είναι το τελευταίο. Μετά όμως κάποια φίλη μού ζητάει να ετοιμάσω ακόμη ένα. Οπότε σας παρουσιάζω το νέο κομμάτι της συλλογής μου.
 
 
Κατακόκκινη Πασχαλιάτικη βάση όπως μού ζητήθηκε.
 
 
 
Τα λουλούδια είναι δικής μου επιλογής. Προτίμησα να βάλω μόνο μαργαρίτες και δακράκια 
 
 
Με την ευκαιρία, να ευχηθώ σε όλους να περάσετε όμορφα
τις Άγιες μέρες που πλησιάζουν.
Καλή Ανάσταση να έχουμε.
 
 
 

30 σχόλια:

syros2js είπε...

Υπέροχο και άκρως ανοιξιάτικο!!!
Καλό Πάσχα, κορίτσι μου!
Να περάσεις όμορφα!
ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Ariadni St. είπε...

Είναι πάρα πολύ ωραία τα στεφανάκια σου και να φανταστώ σε "κουράζουν" γλυκά για να τα φτιάξεις!

mononai.blogspot.gr
fetoula.blogspot.gr

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο και αυτό το στεφανάκι σου!!!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις και να περάσεις καλά τις γιορτές!!!
Καλό σ/κ
Φιλάκια
Νεφέλη

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο και αυτό το στεφανι..
κάλο Σαββατοκυριακο

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο και αυτό το στεφανι..
κάλο Σαββατοκυριακο

nikol είπε...

Ομορφο και κατακόκκινο για τις μέρες του Πάσχα Κατερινάκι μου .
Να περάσετε Καλό Πάσχα και μια Καλή Ανάσταση με την οικογένειά σου
Φιλάκια πολλά

Pepi είπε...

Από τα ωραιότερα στεφάνια σου, Κατερίνα!! Να'σαι καλά και να περάσεις όμορφα τις γιορτινές μέρες που έρχονται!

Maria Fe είπε...

Ειναι πανεμορφο οπως και ολα οσα εχεις φτιαξει.. Οταν η δουλεια γινεται με αγαπη το αποτελεσμα παντα μας δικαιωνει!
Καλη ΕΒδομαδα. Φιλια

Christina(ArtDecorationCrafting) είπε...

Πρώτη φορά στο blog σου θεωρώ πως το στεφάνι σου είναι απίθανο!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Σε είχα αφήσει σε μωβ στεφανάκι και τώρα μας αποχαιρετάς με το το τελευταίο το κόκκινο, το πιο όμορφο Πασχαλινό χρώμα!!!!Να περάσεις όμορφα με αγάπη και χαρά τις ΄Αγιες μέρες του Πάσχα!!!! Φιλάκια πολλά

morphoplasies είπε...

Πανεμορφο το στεφανι σου Κατερινακι!!!
Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση!!
φιλια!

EvaG είπε...

Κατερινάκι μου όλα σου τα στεφάνια είναι πανέμορφα και μοναδικά οπότε δεν νομίζω ότι θα είναι το τελευταίο!!!!!!! Καλό Πάσχα!!!!! Φιλιά!!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Και αυτό το στεφάνι Κατερινάκι είναι πανέμορφο.
Φιλάκια ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Πολυ ομορφο το στεφανακι!!!!!!!

Maria Pirgianaki είπε...

....πάντα μου αρέσουν οι δημιουργίες σου Κατερίνα και το στεφάνι αυτό είναι ιδιαίτερα όμορφο με τις μαργαρίτες!!!!!!!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χρυσοχέρα μου Κατερίνα... καλό σου Πάσχα!!! νασαι καλά!!

magda είπε...

Το ένα καλύτερο από το άλλο είναι Κατερινάκι μου! Συγχαρητήρια!!!
Σου εύχομαι καλό κι ευτυχισμένο Πάσχα!
Φιλάκια

RedHat είπε...

Το ένα συναγωνίζεται το άλλο σε ομορφιά και όλα τελικά κερδίζουν
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Κατερίνα.
φιλιά
Μαρία

Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...

Συγγνώμη για το λάθος.....
΄Ηθελα να σου πω ότι μου
άρεσε πολύ πολύ το στεφάνι σου,
έχεις το χάρισμα να πλέκεις τόσο όμορφα......
Καλή Ανάσταση !!!!!!!!!
Υ.Γ.
Σε βάζω στα αγαπημένα, γιατί σε χάνω!

Rena Christodoulou είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!!
Τι υπέροχα στεφανάκια που έκανες Κατερινάκι μου!!!!Όλα είναι ένα κι ένα!!!!!
Να χαίρεστε την οικογένεια σας!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

konstantina handy mama crafts είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!
ΦΙλιά!!

konstantina handy mama crafts είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!
ΦΙλιά!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πέρασα για ευχές και αγάπη γλυκιά μου, να είσαι καλά ότι και να κάνεις..

Φανή είπε...

Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!

giota είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Niatta είπε...

Μάλλον από τα πολλά γενέθλια και γιορτές χάσαμε την παρουσία σου.
Πολλές ευχές και σε περιμένουμε...

κυκλάμινο είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά, μας έλειψες. Φιλάκια

κυκλάμινο είπε...

Χρόνια πολλά Κατερίνα. Φιλάκια

Unknown είπε...

Υπέροχο! Δεν έχω λόγια!Και τα χρώματα που έχεις διαλέξει είναι εξαιρετικά!