Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Το πρώτο μου δαχτυλίδι


Χθες έπλεξα το πρώτο μου δαχτυλίδι και με πολύ περηφάνεια σας το δείχνω.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Λουλουδοκουμπάκια για τη "Φλόγα"

 
Πλεκτά βραχιολάκια σε διάφορα χρώματα και σχέδια έφτιαξα για το bazaar που θα γίνει στη Ναύπακτο το Πάσχα με σκοπό την ενίσχυση του συλλόγου "Φλόγα".

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Καλό μήνα

 

 Καλό μήνα εύχομαι σε όλους με ακόμη ένα Ανοιξιάτικο στεφάνι.